Meer werkcomfort met professionele poetshulp op kantoor

 Heb je te weinig tijd om die berg afwas aan te pakken?
Heb je nood aan propere ruimtes op het werk?
Wil je meer hygiëne in de toiletten?

Kies dan voor Comfortoffice van Comforthome. Onze hulpen nemen jouw schoonmaakzorgen op kantoor weg, zodat jij je kan concentreren op je personeel of klanten. En dit alles met de nodige professionaliteit!

Vaste hulp, vertrouwd gezicht

Bij Comforthome hechten we veel belang aan een bekend gezicht. Dit schept een unieke band tussen hulp en organisatie. Na enkele dagen kent de Comforthulp het werkstramien en zorgt deze voor conitnuïteit binnen de schoonmaaktaken van jouw bedrijf. Onze comforthulpen weten van aanpakken en worden bijgestaan door een jobcoach.

Flexibele taakinvulling

  • Je bepaalt zelf welke dag(en) en hoeveel uur je schoonmaakhulp voor je  kantoren, bedrijfsruimtes, showrooms of toonzalen wilt. We zijn hierin heel flexibel: wil je poetshulp in de ochtend of in de avond? Ook dat kan!
  • Je kiest zelf welke taken de poetshulp opneemt binnen het aantal uren.
  • Als je vaste schoonmaakhulp door ziekte of vakantie afwezig is, doen we ons uiterste best om vervanging te vinden.
  • Je vertrouwt op de opvolging van onze jobcoach, die bijstuurt waar nodig en samen met jouw hulp streeft naar de best mogelijke service.

Schoonmaakhulp via contract

Via de reguliere dienstencheques is het niet toegelaten om kantoorruimtes te poetsen die samenhangen met je zelfstandige activiteit. Via een apart contract kunnen we met Comfortoffice meer werkcomfort voor jouw organisatie voorzien.

Ik wil meer informatie
Comfortoffice

Wil je ook genieten van de uitgebreide ondersteuning van een huishoudhulp met dienstencheques?

Kies dan voor het comfort van Comforthome hulp in huis. Neem gerust contact met ons op of kom langs in ons kantoor in
Brasschaat, Ekeren of Bassevelde.