VEELGESTELDE VRAGEN VAN KLANTEN
Klantencontract
Verplichte extra bijdrage
U ontvangt per mail een pdf file die u kunt afdrukken ondertekenen en terug opsturen via e-mail of u kunt digitaal ondertekenen via de 'OK Sign' link die u zal doorverwijzen naar de website van 'OK Sign' waar u digitaal kunt onderteken. In onze e-mail sturen wij ook een korte instructie video die u zal helpen.
Onze hulpen en hun welzijn is belangrijk voor een langdurige samenwerking en komt de dienstverlening ten goede. Daarom willen wij blijven investeren in kwalitatieve dienstverlening en onze medewerkers permanent ondersteunen met opleidingen en coaching.
Wij willen hen verder blijven vergoeden met de extra voordelen, zoals maaltijdcheques en overige vergoedingen. De loon voorwaarden van onze hulpen zijn ook hoger dan gemiddeld in de sector.
Het huidige financieringsmodel vanuit de overheid is onvoldoende om de extra verloning en inspanningen die wij leveren verder te financieren. Het voorbije jaar met vele prijsstijgingen en verschillende loonindexaties heeft het tekort aan middelen nog extra vergroot.
Het aanrekenen van deze bijdrage is wettelijk en toegelaten op voorwaarde dat er een overeenkomst wordt getekend. U vindt deze hier terug.
U betaalt per gepresteerd uur zoals gebruikelijk 1 dienstencheque (€10) en een extra bijdrage van €0,80 aan Comforthome. U betaalt uw huishoudhulp dus in totaal €10,80 per gepresteerd uur (voor de eerste 400 dienstencheques per gebruiker).
U betaalt alleen voor de gepresteerde uren en dus niet wanneer u of de hulp afwezig is en/of niet heeft gewerkt.
Ja. Reeds geruime tijd worden door meerdere kantoren extra bijdragen aangerekend. Wij Comforthome hebben getracht dit zo lang mogelijk uit te stellen maar zijn nu genoodzaakt om de stap te zetten om de continuïteit en de werking te blijven garanderen.
Uw klantenbijdrage wordt niet gebruikt om extra winst te creëren, maar om te investeren in onze hulpen.